SERIA 9 TTV
Modele ciągników rolniczych DEUTZ-FAHR Serii 9TTV to najnowocześniejsze, wysoce inteligentne ciągniki z silnikami wysokiej mocy, które pozwalają zmaksymalizować wydajność prowadzonych prac. Seria 9TTV to wyjątkowo wysoki poziom komfortu pracy, zautomatyzowane funkcje oraz innowacyjne rozwiązania technologiczne, a wszystko to przy zredukowanych kosztach eksploatacji i obsługi samego ciągnika. Każdy z podzespołów modeli Serii 9TTV jest wysoce innowacyjny i reprezentuje najlepsze rozwiazania stosowane w tego rodzaju ciagnikach, jakie dostepne są obecnie na rynku.

WIĘKSZA MOC, PRZY ZREDUKOWANYM ZUŻYCIU PALIWA.
Jednostka napędowa nowej Serii 9TTV to największa wydajność przy najniższym zużyciu paliwa. Te cechy najlepiej reprezentują sześciocylindrowe silniki Deutz TTCD o pojemności 7,8 litra, generujące moc w zakresie od 295 do 336 KM. Motor wyposażono w dwie turbosprężarki, Intercooler, wysoko-ciśnieniowy układ wtryskowy Deutz Common Rail (2000 bar). Ciągnik spełnia wymogi normy emisji spalin Tier 4 final, dzięki wykorzystaniu technologii SCR z płynem AdBlue, pasywnego filtra cząstek stałych DPF oraz recyrkulacji spalin EGR. Silniki reagują natychmiast na zmiany obciążenia i generują około 90% momentu obrotowego już przy obrotach silnika wynoszących 1000 obr./min. Maksymalny moment pozostaje na stałym poziomie w zakresie 1200–1600 obr./min. Praca w zakresie niskich prędkości obrotowych jest unikalną właściwością silników Deutz nowej generacji. Jednostki napędowe charakteryzuje duża łatwość zimnego rozruchu – nawet w skrajnych warunkach. Dzięki innowacyjnej technologii SCR/DPF/EGR, silniki Serii 9TTV spełniają restrkcyjne normy emisji spalin Euro IV / Tier 4 final.
PRZEKŁADNIA TTV – MAKSYMALNA WYDAJNOŚĆ OD 0,2–60 KM/H.
Nowoczesna, sterowana elektronicznie przekładnia bezstopniowa TTV w modelach Serii 9TTV zapewnia idealne przełożenie w każdego rodzaju pracach. Napęd bezstopniowy TTV łączy sprawność przekładni mechanicznej z płynnością hydrostatu. W konstrukcji wykorzystano cztery przekładnie planetarne oraz hydrostat czyli pompę i silnik hydrauliczny. Płynne przełączanie pomiędzy kolejnymi przekładniami zapewniają wielotarczowe sprzęgła mokre. Napęd pozwala na jazdę w zakresie prędkości od 0,2 do nawet 60 km/h. Podczas prac polowych – w zakresie prędkości 7–15 km/h napęd na koła ciągnika przekazywany jest niemal w 95% poprzez przekładnię planetarną, bez udziału hydrostatu. Podczas transportu z dużymi prędkościami jest to średnio około 90%. Redukcja użycia pompy i silnika hydraulicznego pozwoliła zredukowac do minimum straty mocy na napędzie. Zapewnia to także szybką reakcję w całym zakresie prędkości, płynne przyspieszanie we wszystkich warunkach, wysoką dynamikę i ekonomiczną jazdę. Duży uciąg przekładnii TTV sprawdza się także w najtrudniejszych sytuacjach występujących w pracach polowych.

TRZY PRĘDKOŚCI WOM, PRĘDKOŚCI EKONOMICZNE.
Zastosowanie trzech prędkości tylnego WOM (540ECO, 1000 i 1000ECO) oraz jednej prędkości WOM przedniego 1000 lub 1000ECO, pozwala na wysoce skuteczne i wydajne wykonywanie różnego rodzaju prac z wykorzystaniem nowej Serii 9TTV. Ciągnik może pracować w kombinacjach maszyn zamontowanych zarówno na tylnym jak i przednim podnośniku. Wykorzystanie ekonomicznych prędkości wałka w trybie WOM ECO pozwala na skuteczne napędzanie maszyn przy jednoczesnym zmniejszeniu obrotów silnika. Przekłada się to na redukcję zużycia paliwa, zmniejszenie hałasu i wibracji. Prędkość wałka wybierana jest za pomocą przełączników umieszczonych na prawej konsoli. Napęd wałka aktywowany jest za pomocą przycisków na podłokietniku. Ciągnik wyposażono także w funkcję AutoWOM. Umożliwia ona automatyczne uruchamianie napęd wałka przy opuszczaniu ramion podnośnika i rozłaczanie napędu WOM przy podnoszeniu ramion podnośnika.

Wysokowydajny układ hydrauliczny z pompą o zmiennej wydajności Load Sensing do 210 l/min zapewnia podaje olej dla maksymalnie ośmiu obwodów hydrauliki. Sześć z nich może być umieszczonych z tyłu ciągnika, dwa z przodu. Precyzyjne sterowanie: wszystkie 8 obwodów układu hydraulicznego można sterować proporcjonalnie. Dwa zawory można obsługiwać za pomocą przełaczników na joystickuwielofunkcyjnym, trzy za pomocą joysticka hydrauliki a pozostałe trzy za pomocą przełaczników na podłokietniku. Przepływ (od 1 do 100%) oraz czas podawania oleju (od 1 do 60 sekund) można łatwo zaprogramować z poziomu menu iMonitora lub przy użyciu dedykowanych przycisków na podłokietniku. Układ Load Sensing stanowi wyposażenie standardowe nowej Serii 9TTV. Oddzielna pompa hydrauliczna zasila układ kierowniczy ciągnika. Zapewnia to duża łatwość prowadzenia ciągnika w kazdych warunkach, także przy niskich prędkościach obrotowych silnika.
KOMFORT I BEZPIECZEŃSTWO: PRZY PRĘDKOŚCI I Z DUŻYMI OBCIĄŻENIAMI.
DEUTZ-FAHR Serii 9TTV to doskonały poziom bezpieczeństwa biernego i czynnego. Wszystkie modele Serii 9TTV wyposażono w układ hamulcowy PowerBrake zapewniający większą moc hamowania przy mniejszym nacisku na pedał hamulca. Ukłąd hamulcowy wspomagany jest z wykorzystaniem oleju przekładniowego pod wysokim ciśnieniem. Ciągniki poruszające się z prędkością 60 km/h (zaleznie od przepisów ruchu drogowego w wybranych krajach) wyposażane są układ hamulcowy z suchymi, zewnętrznymi tarczami hamulcowymi o dużej średnicy oraz zaciski – rozwiązanie stosowane w branży motoryzacyjnej. Połowa siły hamowania przypada na oś przednią. Aby zwiększyć skuteczność działania ukłądu hamulcowego, w trakcie hamowania załączany jest automatycznie napęd na koła przedniej osi.
KABINA MAXI VISION II. WEJDŹ I CIESZ SIĘ KOMFORTEM.
Kabina MaxiVision II zapewnia ogromną przestrzeń dla operatora. Wysokiej jakości materiały w nowej kolorystyce marki DEUTZ-FAHR zapewniają przyjemną atmosferę. Nowa panoramiczna przednia szyba przednia MaxiView oraz szyby boczne i uchylna szyba tylna o dużej powierzchni zapewniają operatorowi doskonałą widoczność we wszystkich kierunkach. Kabinę wyposazono także w duży szklany szyberdach. Do sterowania funkcjami ciągnika operator może posłużyć się przyciskami, dźwigniami i przełącznikami na podłokietniku i prawej konsoli. Dodatkowo wszsystkie funkcje sterowane są także poprzez menu iMonitora. Na słupku kabiny umieszczono dodatkowy wyświetlacz informacyjny z podstawowymi danymi na temat parametrów pracy ciągnika. Na słupku kabiny zamontowane panel WOLP do sterowania oświetleniem, który posiada przydatną funkcję pamięci ostatnio używanych reflektorów. Operator może dzięki temu przy użyciu głównego wyłącznika uruchamiać i wyłączać pakiet reflektorów.