4000

4000

4000 ramowe jednoosiowe (1)

1. Zbiornik 4000 Litrów 

  • konstrukcja ramowa jednoosiowa
  • konstrukcja samonośna jednosiowa

a. Dennica zbiornika o średnicy ∅ 1300 mm
b. Zbiornik wykonany z blachy 5 mm wyższej jakości
c. Zbiornik ocynkowany obustronnie ogniowo z dodatkową pasywacją
d. Podwójny spaw zbiornika z zewnątrz i wewnątrz
e. Wzmocnione podpory pod dyszel i oś jezdną.
f. Tylny właz o średnicy∅ 700 mm (pokrywa włazu na zawiasie)
g. Wskaźnik napełnienia – system pływakowy ze wskaźnikiem
h. Górny króciec przelewowy w najwyższym punkcie zbiornika na zawór przelewowy
i. Króciec spustowy z zaworem 11/2” – w najniższym punkcie zbiornika
j. Uchwyt na pojemnik oleju na przedniej dennicy

2. Konstrukcja wozu

  • ramowa

a. Zbiornik osadzony na ramie wykonanej z kształtownika zamkniętego oraz dodatkowych poprzecznych elementów wzmacniających oraz dodatkowych poprzecznych elementów wzmacniających
b. rama ocynkowana ogniowo
c. Zaczep wymienny – obracany
d. Sprzęganie z ciągnikiem za pomocą zaczepu hitch na wysokości 400 mm
e. Mechanicznie regulowana stopka podporowa – obrotowa
f. Podstawa pod kompresor MEC lub KD

  • samonośna.

a. Dyszel zamontowany na podporach pod zbiornikiem
b. Dyszel ocynkowany ogniowo
c. Zaczep wymienny – obracany
d. Sprzęganie z ciągnikiem za pomocą zaczepu hitch na wysokości 400 mm
e. Mechanicznie regulowana stopka podporowa – obrotowa
f. Podstawa pod kompresor MEC lub KD

3. Zestaw kołowy jednoosiowy, dwa koła
a. Oś 1500 mm , ?70 mm, nośność 7500 kg dla 40 km/h
b. Hamulce osi 300 x 60
c. Ogumienie (koła) – wg wersji STANDARD 400/60×15,5
d. Błotniki ocynowane z chlapaczami.
e. Układ hamulcowy pneumatyczny
f. Dwa siłowniki hamulcowe umieszczone nad osią
g. Szybkozłącze układu pneumatycznego -hamulcowego
h. Hamulec ręczny postojowy.

4. Sprężarka
a. Wydajność 4350 ltr./min – przepływność powietrza
b. Czas napełniania 4 minuty.
c. Ciśnienie 1,5 bar.
d. Napęd 540 obr/min.
e. Zabezpieczenie przed przelaniem za pomocą zaworu dwukulowego na szczycie zbiornika oraz syfon z wziernikiem i zaworem spustowym
f. Manowakuometr
g. Dwa zawory bezpieczeństwa, nadciśnieniowy 0,05 Mpa oraz podciśnieniowy -0,05 Mpa.
h. Odolejacz – mokry filtr powietrza, tłumik wyciszający pracę kompresora o -15 dB.

5. Króćce ssawne 4” o średnicy 110 mm
a. Główny króciec spustowy w pokrywie tylnego włazu 4” wyposażony w zasuwę hydrauliczną 4” – otwierana z kabiny ciągnika – przewód z eurozłączem.
b. Z przodu z lewej strony – króciec wyposażony w zawór czerpalny 3/4”
c. z przodu z prawej strony króciec zaślepiony, przygotowany pod montaż zasuwy ręcznej
d. Z tyłu króciec – zaślepiony, przygotowany pod montaż zasuwy ręcznej.

6. Instalacja elektryczna 12 V i oświetleniową wymagana przez przepisy ruchu drogowego i homologację.
a. Przednie lampy obrysowe- białe i odblaskowe
b. Tylne lampy obrysowe – czerwone i odblaskowe.
c. Tylne światła drogowe z kierunkowskazami.
d. Boczne światła odblaskowe – pomarańczowe
e. Przewód ze złączem 7 – pinowym

7. Wąż 4” (∅ 110)
a. Uchwyty na wąż ssawny – 5 szt.
b. Wąż z koszem ssącym- chroniący przed zassaniem dużych elementów.
c. Długość węża ssawnego 6 mb.
d. Złącza węża kulowe typu włoskiego – typ D.

8. Urządzenie rozlewające – łyżka rozlewająca profilowana wzór POMOT 94, szerokość rozlewania do 14 m.

9. Świadectwo homologacji – umożliwiające rejestrację oraz poruszanie się po drogach publicznych z prędkością do 40 km/h
10. Piktogramy.
11. Deklaracja zgodności
WE/ ZNAK CE
12. Znak ISO 
9001:2008
13. ZNAK KRUS
14. Wałek przekaźnika mocy

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress