22000

22000

22000ramowaTRID (2)

1. Zbiornik 22 000 Litrów

  • kontrsukcja ramowa z zestawem kołowym TRIDEM

a. Dennica zbiornika o średnicy ∅ 2200 mm
b. Zbiornik wykonany z blachy 5 mm wyższej jakości
c. Zbiornik ocynkowany ogniowo z dodatkową pasywacją
d. Podwójny spaw zbiornika z zewnątrz i wewnątrz
e. Wewnątrz zbiornika trzy falochrony
f. Wzmocnione podpory mocowania zbiornika do ramy.
g. Tylny właz o średnicy ∅ 900 mm (pokrywa włazu na zawiasie)
h. Wskaźnik napełnienia – system pływakowy ze wskaźnikiem
i. Górny króciec przelewowy w najwyższym punkcie zbiornika na zawór przelewowy
j. Górny właz ∅ 250 szybkootwieralny
k. Króciec spustowy z zaworem 11/2” – w najniższym punkcie zbiornika
l. Uchwyt na pojemnik oleju na przedniej dennicy

2. Konstrukcja wozu ramowa.
a. Zbiornik osadzony na ramie wykonanej z kształtownika zamkniętego oraz dodatkowych poprzecznych elementów wzmacniających
b. rama ocynkowana ogniowo
c. Zaczep wymienny – obracany
d. Sprzęganie z ciągnikiem za pomocą zaczepu hitch na wysokości 400 mm
e. Mechanicznie regulowana stopka podporowa – obrotowa
f. Podstawa pod kompresor MEC lub KD
g. Uchwyt na wałek przekaźnika mocy.

3. Zestaw kołowy

  • TRIDEM, sześć kół

a. Oś 2150 mm, 110 mm, nośność 12500 kg dla 40 km/h
b. Hamulce osi 406 x 140
c. Ogumienie (koła) – wg wersji STANDARD 560/60×22,5
d. Błotniki ocynowane z chlapaczami.
e. Układ hamulcowy pneumatyczny
f. Sześć siłowników hamulcowych umieszczonych nad osią
g. Szybkozłącze układu pneumatycznego -hamulcowego
h. Hamulec ręczny postojowy.

4. Sprężarka
a. Wydajność 10000 ltr./min – przepływność powietrza
b. Czas napełniania 8 minut.
c. Ciśnienie 1,5 bar.
d. Napęd 540 obr/min.
e. Zabezpieczenie przed przelaniem za pomocą zaworu dwukulowego na szczycie zbiornika oraz syfon z wziernikiem i zaworem spustowym
f. Manowakuometr
g. Dwa zawory bezpieczeństwa, nadciśnieniowy 0,05 Mpa oraz podciśnieniowy -0,05 Mpa.
h. Odolejacz – mokry filtr powietrza, tłumik wyciszający pracę kompresora o -15 dB.

5. Króćce ssawne 6” o średnicy 150 mm
a. Główny króciec spustowy w pokrywie tylnego włazu 6” wyposażony w zasuwę hydrauliczną 6” – otwierana z kabiny ciągnika – przewód z eurozłączem.
b. Z przodu z lewej strony – króciec wyposażony w zawór czerpalny 3/4”
c. Z przodu z prawej strony króciec – zaślepiony, przygotowany pod montaż zasuwy ręcznej.
d. Z tyłu króciec – zaślepiony, przygotowany pod montaż zasuwy ręcznej.

6. Instalacja elektryczna 12 V i oświetleniową wymagana przez przepisy ruchu drogowego i homologację.
a. Przednie lampy obrysowe- białe i odblaskowe
b. Tylne lampy obrysowe – czerwone i odblaskowe.
c. Tylne światła drogowe z kierunkowskazami.
d. Boczne światła odblaskowe – pomarańczowe
e. Przewód ze złączem 7 – pinowym

7. Wąż 6” (∅ 150)
a. Uchwyty na wąż ssawny – 5 szt.
b. Wąż z koszem ssącym- chroniący przed zassaniem dużych elementów.
c. Długość węża ssawnego 6mb.
d. Złącza węża kulowe typu włoskiego – typ D.
e. Kosz ssawny zapobiegający przed zassaniem większych elementów.
8. Urządzenie rozlewające – łyżka rozlewająca profilowana wzór POMOT 94, szerokość rozlewania do 14 m.
9. Świadectwo homologacji – umożliwiające rejestrację oraz poruszanie sie po drogach publicznych z prędkością do 40 km/h

10. Piktogramy.
11. Deklaracja zgodności WE/ ZNAK CE
12. Znak ISO 9001:2008
13. Wałek przekaźnika mocy

 

 

 

 

 

 

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress