SERIA 5D

5DS/5DV/5DF/5DF Ecoline

Od prac w winnicach i sadach po zadania wykonywane w ogrodach, pielęgnowanie terenów zielonych i prace komunalne – maksymalna wydajność i elastyczność to podstawowe cechy jakie charalteryzują nowe modele ciągników specjalistycznych DEUTZ-FAHR. Nowe modele Serii 5DS, 5DV, 5DF i 5DF Ecoline to ciągniki nowej generacji, wysoce innowacyjne, specjalistyczne, zdolne sprostać najwyższym wymaganiom w zakresie wydajności i uniwersalności.

SILNIKI FARMOTION

Nowe modele wyposażono w kompaktowe 3- i 4-cylindrowe silniki FARMotion Euro 3B (Tier 4i). Jednostki napędowe zaprojektowane wyposażono w układ wtryskowy Common Rail z maksymalnym ciśnieniem wtrysku do 2000 bar, nowe zawory układu rozrządu, powiększone cylindry, nowy wał napędowy, układ recyrkulacji spalin EGR oraz katalizator utleniający DOC. Wykorzystanie tych podzespołów sprawia, że silnik FARMotion oferuje wysoki moment nawet przy niskich obrotach silnika. Do tego zredukowane zużycie paliwa, niska emisja szkodliwych związków spalin, małe wibracje i hałas.

NAPĘD

Układ napędowy nowych ciągników specjalistycznych DEUTZ-FAHR zaprojektowano w odpowiedzi na wysokie oczekiwania klientów. Wydajność, wszechstronność i uniwersalność były na etapie projektowania najważniejszymi cechami. Napęd z trzema półbiegami PowerShift i pięcioma biegami głównymi to wyznacznik standardów w tej klasie.

WOM

Nowe ciągniki specjalistyczne oferowane są w różnych konfiguracjach z dwoma lub trzema prędkościami wałka odbioru mocy. Nowe ciągniki specjalistyczne DEUTZ-FAHR posiadają także prędkość ekonomiczną WOM. Opcjonalnie, nowe ciągniki specjalistycznie mogą być wyposażone w WOM synchro z niezależnym wałkiem, gdzie prędkość obrotowa wałka jest zsynchronizowana z obrotami kół tylnych ciągnika.

HYDRAULIKA I PODNOŚNIK

Niezależnie od wykonywanych prac o uniwersalności i wszechstronności ciągnika świadczy wyposażenie w podnośniki i ich parametry użytkowe. Ciągniki marki DEUTZ-FAHR zyskały uznanie w opiniach specjalistów branży i klientów za podnośniki. Udźwig tylnego podnośnika wynosi maksymalnie 2800 kg z tyłu oraz 1500 kg z przodu. Dzięki temu ciągniki mogą współpracować z różnymi rodzajami maszyn.

HAMULCE

Oś przednia z układem wielo-wahaczowej amortyzacji to wyznacznik standardów na rynku. Podwójne wahacze po obydwu stronach umożliwiły zachowanie pionowego ustawienia kół w trakcie pokonywania nierówności. Uzyskano między innymi duży skok koła oraz doskonałą trakcję w każdym terenie. Położenie kół jest kontrolowane przez układ elektroniczny, dzięki temu dzięki temu charakterystyka zawieszenia jest adaptowana do aktualnych warunków terenowych.

KABINA

Także ciągniki specjalistyczne powinny oferować operatorowi najwyższy komfort i ergonomię obsługi. Zwłaszcza ciągniki tego rodzaju narażone są przecież na prace w gorących klimatach, przy dużym zapyleniu, w ciasnych pomieszczeniach i z maszynami, które wykorzystują środki chemiczne.  Cztero-słupkowa kabina ciągników specjalistycznych marki DEUTZ-FAHR to wyznacznik jakości i komfortu w tej klasie maszyn. Kabiną oferuje doskonałą widoczność we wszystkich kierunkach, posiada jednoczęściową szybę przednią i duże, szeroko-otwierane drzwi wejściowe. Na zewnątrz kabina ma zwartą konstrukcję i jest wąska. Nie ma ostrych krawędzi, co zabezpiecza rośliny w trakcie przejazdów rzędami sadów.

 
 

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress